SKAK Børn & Unge

​Ny sæson – Januar – Juni 2024.

Hvidovre Skakklub begynder en ny sæson med skak for børn og unge.

Tidspunkt og sted.

Første gang er tirsdag den 16. januar og det er i klubbens lokaler

Hvidovre Enghavevej 2 – opgang B.

Det er fra kl. 17.00 til kl. 18.30 og det er alle tirsdage med undtagelse af skolernes vinterferie, der falder i uge 7 – tirsdag den 13. februar.

Sidste gang inden sommerferien er tirsdag den 18. juni.

Kontingent

Kontingentet er 250 kr. for hele sæsonen og beløbet kan betales enten via mobile pay 40 38 92 50 eller på bankkonto Nordea 2277 – kontonummer 9033948732. Husk venligst at anføre navn, så betalingen kan registreres korrekt.

Nyt udstyr

Vi har audiovisuelt udstyr, så vi kan vise skakspil på et stort lærred og dermed sikre, at alle kan se og lære af det tema der nu gennemgås.

Hvem underviser?

Igen er det klubbens unge, Matt, Marcus, Stefan og Marius der står for instruktion. Holdet er med 4 af klubbens store talenter, så alle børn kan få den instruktion, netop de har lyst/behov for.

Oprydning

Vi har regler for, hvorledes vores skaklokaler skal fremstå når børn/unge kommer og når de går.

Reglerne er følgende:

Der tages brikker og brætter og ure fra hylder i skabene, og alt sættes på plads på de samme hylder når man forlader lokalet. Alle hylder er tydeligt markeret med hvilke ting der skal stå på hylden.

I bedes venligst sikre, at jeres barn har forstået disse regler, så det ikke er nødvendigt, at der efterfølgende skal bruge tid på oprydning.

Skulle der være spørgsmål, så enten ring (40 38 92 50) eller send en mail (kj@kjbrandt.dk) .

Jørn Brandt

Leder af ”Børn og Unge” afdelingen.

40 38 92 50

Her ses Matt give en simultan mod juniorerne. Han spiller altså mod dem alle sammen på en gang.

5 spændende kampe ender med 5-0 til Matt.​​

Juniorleder: Jørn Brandt

​Mobil: 40 38 92 50

email: kj@kjbrandt.dk